tisdag 20 december 2011

Florida

Äntligen kan jag berätta vad vi planerat ett tag! Nu är flygbiljetterna bokade så hemligheten är att vi ska till Florida den 22 februari! Vi kommer att vara borta i 15 dagar och på slutet av resan har vi tänkt att ta en kryssning till Bahamas.









Och ja, vi kommer att gå till Disneyworld trots att det bara är 1½ år sedan vi var på Disneyland i Los Angeles, men vi anser att det är nu det är som mest magiskt för dem, och det vill vi ta vara på!

Hade jag fått bestämma hade vi åkt till Key West ett par dagar, men det blir för långt för barnen att bila på en dag och frågan är om de uppskattar det så mycket som det kostar?! Jag tror mer att det tillhör en annan resa i framtiden.

Nu letar vi villa i Orlando att hyra och sedan ska vi boka kryssningen. Jag skulle gärna skriva mer, men jag är så trött att jag ser i kors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar