onsdag 4 maj 2011

Vilan är över

Jag har nu avverkat 1 möte av 3 idag, och har även hunnit med att luncha med min man och titta på några bilar.
Det här billetandet driver oss till vansinne, särskilt då vi vill lite olika med det här bilköpet. Jag är den som kör mest, men det här med bil betyder mer för min man än för mig så jag låter nog honom få sin vilja igenom den här gången. Alltså lutar det mer åt en Audi än en Volvo. "Den som lever får se", brukar man väl säga.

Förkylningen är helt klart bättre idag, men långt ifrån bra. Undra hur jag beskriver mitt hälsotillstånd ikväll efter att ha cyklat hem från mitt tredje möte ca kl 21?!

2 kommentarer:

  1. Är storleken främsta orsaken till att ni vill/måste byta bil eller vilka andra kriterier är du resp G ute efter?

    SvaraRadera
  2. Ja först och främst vill vi ha en större bil, utan att skaffa en minibuss. Vi vill helt enkelt ha mer plats för de 5 som åker i den.
    Sedan är vi rätt trötta på den vi har eftersom all plast går sönder hela tiden. Motorskydd, hjulskydd, handbromsen, reglagen till sätena, ja all plast har verkligen gått sönder.
    Nu har vi ju läderklädsel vilket vi verkligen vill ha, men i en bättre bil då. Tyvärr blir det ju ganska dyrt så vi får se vad vi får dra in på...

    Nästa gång jag bakar cupcakes får vi ses på en fika, vill ju se hur stor lilla L har blivit också.

    SvaraRadera