torsdag 26 maj 2011

Förvirrad

I två veckor nu har jag tjatat på sonens skola om att vi behöver träffa läkaren igen men till svar får jag bara (från den nya skolsköterskan) "Tyvärr är alla tider slut".
Irriterande som bara den med tanke på att vi vid förra besöket bestämde att jag skulle ordna fram gamla journaler tills nästa möte. Om nu "nästa möte" planerades inträffa i september hade man ju kunnat säga det till mig tycker jag.
Idag fick jag ett sms där det helt enkelt står att vi har en tid till läkaren kl 12.20 imorgon. Ingenting om var och ingen har ringt och bekräftat detta med mig, bara ett sms! Jag försökte så klart ringa skolan för att få svar på var detta besöket ska äga rum men fick inte tag på någon. Får jag inte tag på någon imorgon på förmiddagen får jag väl utgå ifrån att mötet är på skolan och inte på läkarens mottagning.

Maken kommer i natt kl 3, hans helikopter var försenad så han missade första flyget från Norge. Han kommer rakt hem till att ta hand om barn när jag åker och handlar och går på möten, sedan är det trevlig kompismiddag inplanerad så vilan får vänta, nöjen kommer först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar