måndag 17 januari 2011

Teneriffa

Nu kommer anledningen till att jag inte varit så aktiv här inne på sista tiden. Vi har letat och letat efter den bästa rese-dealen och nu tror vi att vi har hittat den!
Vi åker om en månad till Teneriffa, och har dessutom lurat med ett par vänner och deras barn. Med alla barn i åtanke har vi sållat fram ett 4+ sjärnigt hotell, all-inclusive så klart.

Här kommer lite bilder från hotellet:















Kort om hotellet: Det har 7 pooler; 3 vuxenpooler, 1 barnpool, 2 babypooler och 1 inomhus pool. Samtliga uppvärmda. Hotellet har 5 barer och 6 restauranger.

För våra 3 tonåringar finns följande: Hotellets egen bowlingbana, minigolf, tv-spel, biljardbord både inne och ute, pingis, hotellets egen biograf samt arkadspel.

För våra 4 yngre barn finns: Miniklubb, lekplats både ute och inne, hoppborg, bollhav, mini-disco.

Jag känner på mig att det här kommer att bli toppen!

Och om jag ska skryta lite över bokandet så sparade vi (bara vår familj) 18 000 kr på att boka flyg och hotell separat och inte via researrangör.

1 kommentar:

  1. Teneriffa är nice! Var där för längesen när jag själv var tonåring. Och så bra att det går att minska kostnaderna genom att göra som ni - du får tipsa mig nån gång om hur man kollar upp sånt :D

    SvaraRadera