torsdag 13 januari 2011

Herregud vad tiden går fort

Dagarna bara rusar ifrån mig känner jag. Imorgon är det redan helg igen, var det inte nyss helg?!

Idag ramlade de första breven om skolstart för dottern in. I höst börjar min lilla tjej skolan. Det kommer att bli kul för henne, hon gillar att få nya kompisar och utmaningar.

Imorgon är det skridskoåkning som står på schemat för familjen. Kanske en tur till ett naturmuséum också. Sedan är det så klart fredagsmys och till det har vi köpt musslor.
Om man blir klok som en bok av fisk och skaldjur är vi nog snart lika kloka som Bibeln är tjock.

1 kommentar:

  1. När jag läste om skolstart så trodde jag att det var att de hade skickat fel, men sen när jag började räkna så stämde det ju.
    Helt sjukt att hon redan är så stor...

    SvaraRadera