söndag 24 oktober 2010

Intensiv, men ganska bra dag

Om dagen har varit enklare med tjejerna vet jag inte riktigt, men det har i alla fall funnits saker att distrahera sig med.

Först simskola där dottern fick simma i den stora poolen, spännande! Sedan stallkalas där de fick åka häst och vagn.







Med mig hem från stallet hade jag två trötta men lyckliga tjejer.

Själv är jag trött och avslutade nyss ett bråk med tonåringen i huset. Han hade den dåliga vanan att låsa sin dörr på natten och jag gav honom en hel del varningar om att låset skulle tas bort om detta fortsatte. Naturligtvis fortsatte han med detta och då försvann låset. Trots att detta var ganska länge sedan kom bråket upp ikväll och var en oförlåtlig oförrätt
Själv anser jag det vara en säkerhetsrisk att låsa dörren på natten så där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar