måndag 4 oktober 2010

Dagarna går segt nu

Jag vill bara få resultatet av lillans prover samt göra den där röntgen på hennes huvud nu! Hon har ont i huvudet nästan varje dag, 5 dagar av 7 sedan vi var hos läkaren. Inte smärta som gör att hon måste gå och lägga sig eller så, men den finns där och påverkar henne i alla fall.
Innan vi får svaren på våra frågor kommer jag att fortsätta må dåligt och oroa mig, men jag har bestämt mig för att inte bara sitta och vänta. Imorgon efter dagis ska jag ta med henne till en osteopat för att se vad han säger om henne.

Annars har det inte hänt mycket här idag. Jag har äntligen hittat ett ställe för dottern att ha sitt bad-kalas när hon fyller år. Det är ett litet badhus några mil utanför stan, men man kan bjuda hur många som helst så vi kan bjuda hela avdelningen på dagis samt andra kompisar med. Några kommer säkert att avstå pga resan, men jag tror att dottern kommer att få ett perfekt kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar