måndag 18 oktober 2010

Fynd!

Jag och maken hade kommit överens om vad vi skulle köpa till dottern inför vintern. Denna overall:



Och denna jacka:



Vi har erfarenhet av båda eftersom båda tjejerna har/har haft dessa i flera år. De är helt klart värda sitt pris, även om det inte är kul att lägga ut så mycket pengar på en gång.
Jag råkade styra in på Tradera och inhandla båda, nya eller i nyskick för en del mindre än om jag handlat i affär.
Overallen kostar i affär 1400 kr, jag betalade 620 kr på Tradera. Jackan kostar 599 kr i affär och jag betalade 399 kr för den. Jackan var dessutom helt ny.

Känns bra nu när jag går hemma utan inkomst.

3 kommentarer:

  1. har du slutat plugga eller varför är inkomsten borta?

    SvaraRadera
  2. Jag har hoppat av programmet och läser bara en kurs ur programmet på 7,5 HP. Jag läser alltså bara 25% och kommer att göra det nästa termin med. Lillan orkar inte vara på dagis mer.

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att ni har hittat ett sätt att lösa situationen! Ibland blir det inte som man först hade tänkt sig, men det kan ju bli bra ändå :)

    SvaraRadera