fredag 22 oktober 2010

Busy busy day

Tredje besöket för lillan hos osteopaten idag. Hennes nacke är mycket mjukare nu sa han och nu ska vi tillbaka om nästan 3 veckor. Hennes huvudvärk är också bättre. Visst, hon klagar nästan varje dag på huvudvärk, men den verkar inte påverka henne lika mycket.

Efter det besöket for vi iväg till köpcentrat och åt lunch med mamma och mormor. Sedan var det helghandling och snabbt hem med varorna innan vi åkte till en dagiskompis på lek och fika.
Väl hemma igen satte jag igång och bakade inför ännu ett besök med en annan dagiskompis imorgon bitti. Jag bakade kakor och tjejerna gjorde chokladbollar:





När alla hade fått sin helgmat och tjejerna sitt fredagsmys kände jag mig redo för sängen. Nu sitter jag här och gäspar och försöker njuta av ett glas gott vin, men frågan är hur länge jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar