fredag 15 oktober 2010

Skit-fredag

Upp kl 5 och försöka hålla sig vaken. Hur kul är det på en skala??? Sedan iväg till sjukhuset för lillans undersökning, vidare hem för att försöka få henne att sova ikapp, men nej nej, det gick inte. Inte förrän kl 14 fick jag henne att sova och själv var jag trött som aldrig förr.
På eftermiddagen lämnade jag henne till mamma, där dottern redan sovit en natt, och sedan planerade jag en mysig fredagskväll med sonen. Så fort jag kommer hem hittar jag ett e-mail från sonens mattelärare som ändrade stämningen här hemma för resten av kvällen...
Nu sitter jag och känner mig ledsen av flera anledningar, och jag ställde också in kvällens mysmiddag för mig och sonen. Han kan göra sina egna mackor, jag är trött på att alltid serva alla och inte få något tillbaka!

Imorgon kl 8.30 ska jag inställa mig på dagis för den årliga höststäddagen. Yey!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar