tisdag 13 oktober 2009

Vem ska få nästa skopa?

Igår fick sig matt-tanten en ordentlig skopa av mig när hon hävdade att min matta faktiskt var tvättad. Att den var rullad i hundhår beklagade hon dock och lovade att tvätta den igen.

Idag blir det hemspråksfröken som kommer att få sig lite bannor. Hon erbjuder min son att antingen få hemspråk på sin lunchrast eller efter skolan på fredag, något annat alternativ är inte tänkbart! Jag ska ringa honne så fort jag har skrivit färdigt här.

Enda positiva idag var att jag fick reda på att jag klarade förra tentan! Hua vilken lättnad måste jag säga. Särskilt då jag ska lämna in 2 st nu i veckan som jag misstänker att jag inte kommer att klara.

Nu åter till skällandet!

1 kommentar:

  1. Grattis! Visste väl att du skulle klara den, jag hade ju läst och okejat den! En liten belöning är på sin plats. Gissar att det blir lite glass till House...

    SvaraRadera