onsdag 7 oktober 2009

Om jag någon gång...

...i framtiden får för mig att flytta, påminn mig då om hur jävligt detta var!

Det går i snigeltakt här hemma och jag vill att allt ska se tip-top ut NU!

Imorgon hämtar vi lilla hjärtat (kissemissen) och det ska bli så himla mysigt. Hoppas att han kommer att trivas hos oss.

Imorgon får vi också vårt köksbord, det ser jag också fram emot.

Nu försöker maken få in 5:an på parabolen så att jag kan se på Gray's, jag funderar till och med på att ta ett glas rött till det.

2 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha...jag läste upp detta högt för Oscar, för jag visste hur han skulle reagera....du låter PRECIS som mig!!...Kunde varit jag som skrivit det där...tip-top direkt..jag är oxå sån!! :-D

    SvaraRadera
  2. Hi hi, när ska vi verkligen få till vår date? ;-)

    SvaraRadera