fredag 30 oktober 2009

Smygfirande av Halloween

Jag och mamma passade på att göra massor av ärenden i förmiddags då tjejerna var på dagis. Vi handlade, lämnade tillbaka saker, hann med att spela på hästar (jag fick visa leg för ATG-ombudet igen), gå till apoteket, bolaget osv.
Sedan bjöd mamma mig på lyx-sushi innan jag körde hem henne.
Väl hemma satte en fruktansvärd huvudvärk in, jag blev varm och det flimmrade framför ögonen. Jag kände hur illamåendet började skölja in och insåg då att jag höll på att få ett migränanfall.
Att få migrän när man ska ut på Halloween-bus med barnen passar inte så bra så jag tog en Ipren och gick och la mig på sängen en timme. Efter det blev det långsamt bättre och jag lyckades alltså häva anfallet.
Nu är jag i stort sett helt bra och tror till och med att jag orkar ta ett glas vin framför tvn. Men först måste jag visa mina läskiga små häxtjejer:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar