torsdag 17 september 2009

Slänga/sälja

Jag hittar så himla mycket saker som vi aldrig använder och som jag inte vill ta med till nya huset. En del slängs och en del åker ut på Blocket och Tradera.
Maken har hävdat bestämt att vår barnvagn inte är värd en krona, men idag la jag ut den för 3000 kr och folk är som galna!
Imorgon kommer en tjej hit och tittar på den och på lördag kommer en tant hit och köper köksbord av mig. Nästa vecka kommer tyskarna och hämtar vardagsmöblerna och om några dagar går auktionen på Tradera ut med min dyra åkpåse.

Om det är någon som saknar något, tveka inte att kontakta mig, det är stor chans att jag har precis det ni söker!
Här kan jag tillägga att jag har gett bort mer än jag har slängt och sålt, både möbler och mindre ting.

1 kommentar:

  1. Skönt att bli av med gamla saker! Du kanske har fler par vinterskor att sälja ;-) Så härligt med flytt till hus,hoppas allt blir lika toppen som det verkar. Lycka till!

    SvaraRadera