tisdag 15 september 2009

Energin är tillbaka!

Kl 6 i morse väckte lillan mig.
7.30 lämnade jag tjejerna på dagis och stack till Universitetet.
12 lämnade jag Universitetet efter 4 timmars föreläsning, åkte genast hem och slängde i mig mat, sedan jobbade jag på hemtentan i drygt 2 timmar, ringde elbolaget och stadsnätet.
15 hämtade jag tjejerna och vi stannade ute här på gården och lekte till kl 16.30.
Lagade mat, cheddar- och tomatfyllda lövbiffsrullar med hasselbackspotatis:



18.30 badade jag tjejerna, sedan var det nattning.
19.30 Satte jag mig ner och ringde 5 samtal angående styrelsemötet på torsdag som jag inte kan vara med på men ändå måste lägga mig i.
20.30 meddelade jag maken på jobbet att han hade 15 minuter på sig att ringa, sedan skulle jag se ett tv-program.

Nu är klockan efter 22 och jag är knappt trött!!! Det enda som är lite jobbigt är foten som fortfarande gör ont.

I'm back in business!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar