torsdag 10 september 2009

Här får vi massor gjort

Igår lagade maken mat på dagis vilket gick ganska bra. Han gjorde lite för lite mat, men den maten han ställde på bordet var tydligen väldigt god.
Även om han var trött efteråt var han på bra humör och det verkar ha gjort honom gott att få vara på dagis en hel dag.

Jag har suttit i telefon hela morgonen med ärenden inför flytten. Elen och telefonen ska flyttas, man ska anmäla sophämtning och vatten och massa annat.
Snart snart är det dags att flytta!

Om en timme ska vi vara på banken och prata igenom lånet, skönt att få det gjort.

Ikväll är det klassfest och jag antar att man borde gå för att visa god vilja. Egentligen är jag för trött och har för mycket att göra, men jag får ta mig tid att lära känna mina kurskamrater.

Nu ska ja svepa en kopp kaffe till och leta fram kläder.

1 kommentar:

  1. Fniss. jag har letar kläder tills i morgon ja.. Vi har ju tema, så jag har skrattat GOTT nu i dag när jag provat både en, två och tre utstyrslar :o) Blev dessvärre upplyst om att jag ska åka BUSS hem på natten och GÅ från Kil o hem, så glädjen var inte precis långvarig...

    Vad gör man inte för att höja stämningen lite?

    SvaraRadera