lördag 12 september 2009

Pust

Efter packandet åkte vi och köpte fler tvättkorgar. Jag har alltid drömt om att ha ordning i tvättstugan så nu ska vi äntligen ha hela 4 st tvättkorgar för att direkt kunna sortera tvätten.
Eftersom det oftast är jag som sliter ut smutsiga kalsonger ur byxorna så anser jag att jag har rätt att kräva detta.

Vi hann också med att olja staket och utemöbler samt sätta in en annons på Blocket för att sälja köksbord, vardagsrumsbord och 4 köksstolar. Annonsen löd: "Bod och stolar"
Jag hade så klart klickat iväg annonsen när jag upptäckte detta så jag fick snällt vänta tills annonsen hade kommit in på Blocket innan jag kunde betala ytterligare 10 kr för att ändra den...

Till middag blev det räksmörgåsar och jag och maken hade fullt upp med att skala till tjejerna. Dottern brukar ju inte gilla räkor men ikväll smakade de tydligen extra bra.

När de små busfröna har somnat ska vi ligga och se på film och kanske ta ett glas bubbel. Vi kommer säkerligen drömma om en sådan här också:



Den på bilden är makens systers och figurerna i den är bla sonen, brorsan och maken.
Vi har bestämt att vi ska ha en sådan, frågan är bara om vi har råd med en så fort som vi vill?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar