måndag 7 september 2009

Glasögonorm

Ja det är precis vad jag ska bli! Jag har beställt tid till en optiker nästa vecka så om några veckor kanske jag kan slippa gå runt och verkar vara ett fyllo hela tiden.
Förhoppningsvis slipper jag den konstanta huvudvärken då också.
Min man skrek högt av glädje när jag berättade detta, han mumlade också något om min dåliga syn och bilkörning. Jag har ingen aning om vad han menade, skulle det påverka min bilkörning att jag är så yr att jag nästan inte kan gå på morgonen samt att jag ser så dåligt i mörker att jag inte skulle se en elefant om han ställde sig framför bilen?!

Tjejernas tapeter var tydligen slut hos leverantören så nu måste jag åka tillbaka dit imorgon och kräva handpenningen tillbaka så att jag kan beställa tapeterna på nätet. Precis som om jag inte har tillräckligt just nu!

Imorgon kl 8.15 har vi redovisning av vårt grupparbete. Det borde inte vara några konstigheter tycker jag.
På onsdag får vi våra hemtentor, spännande.

Nu är det melon och tvn en stund om jag kan hålla mig vaken, sedan är det sängen tidigt.
Maken kommer vid 3-tiden i natt och redan kl 7 får han ta över ungarna för då gör jag mig i ordning och sticker till skolan.

Det är ingen baggis att vara förälder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar