lördag 19 oktober 2013

Hur mycket kan man hinna med en fredag?!

Började fredagen med helghandling direkt efter att vi lämnat barnen på skolan. Hem med varorna och så ner till stan. Först klarade vi av bolaget, sedan köpte jag ett par nya bhs, en klänning och lite annat smått och gott, maken köpte underkläder. Kaffe på ett café i stan och så lunch med goda vänner. När vi hämtat barnen på skolan åkte vi till fotografen och hämtade ut bilderna på katten. Kl 17 var vi på Leklandet med föreningen och kl 18:15 på skoldisko med tjejerna.

När jag och tjejerna kom hem hade maken fixat middag åt oss och hällt upp ett glas vin till mig. Middag och ett glas vin senare var jag redo för sängen. Höll mig vaken till kl 22, men sedan var det tack och godnatt för mig.

Efter att ha sovit i typ 9 timmar ser jag nu fram emot brunch på stan om 3 timmar, och sedan lite egentid.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar