måndag 21 oktober 2013

Helgen som gått

Vi började lördagen med brunch på stan, så otroligt gott!

Jag skulle verkligen kunna äta hur mycket som helst!

Sedan drog jag iväg för att jobba på mitt projekt en stund. På kvällen svidande jag om för utgång med sonens kompis mamma.



Det blev irländsk pub med live musik, verkligen jättekul!

Igår kom de första snöflingorna och tjejerna var ute och försökte fånga dem med tungan:

När de kom in krävde de varm choklad med marshmallows eftersom "man alltid får det när man lekt i snön". Självklart fick de det!

Det har varit en riktigt bra helg med många skratt och härliga möten. Det tycks bli en lika bra vecka nu och jag jobbar redan på den roliga fredagsaktiviteten.

 

6 kommentarer:

  1. Har du något tips på bra brunch ställe i Karlstad? Gärna mycket amerikanskt ;) Kram Annie

    SvaraRadera
  2. Scandic City (Legends) har underbara amerikanska pannkakor på brunchen. :-)

    SvaraRadera
  3. Mums! Är det buffe eller a la carte?

    SvaraRadera
  4. Kanske får ta med svärföräldrarna dit i helgen då 😊 bordsbokning? Allt bra med dig förresten? Jag pluggar på omtentor och jobbar heltid = 200% sysselsättning. Jag döööööör snart 😜

    SvaraRadera
  5. Ja ni ska absolut boka bord, det brukar vara fullt!
    Jodå, allt är bra, rullar på som vanligt.
    Åh fy, hur orkar du människa?!

    SvaraRadera