torsdag 10 oktober 2013

Och där tog det stopp

Igår var ingen bra dag för min kropp. Jag kände på morgonen att den inte riktigt var med, men lyssnade inte utan sprang 5 km på löpbandet. Redan i duschen efteråt visste jag att jag skulle få betala för det löppasset. Direkt till sängen och sedan tog jag mig knappt upp på resten av dagen. Eftersom jag är ensam med barnen var jag ändå tvungen att hämta barn på skolan i två omgångar, köra till och från cirkusskolan, handla samt laga mat. Där emellan låg jag i sängen... Det är inte kul alls när kroppen strejkar så här!

I morse var det dotterns tur att inte må bra. Huvudvärk och magont som bara den så hon är hemma idag. Oftast börjar förkylningar så här för henne så vi håller tummarna för att det inte bryter ut något mer här. I morgon ska vi ju till badhuset med kompisar, det vill vi ju inte missa.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar