måndag 7 oktober 2013

Får så mycket gjort

Herregud vad produktiv jag är (bara jag håller mig borta från socker) just nu! Röjer, städar och fixar och har mig. Idag rensade jag linneskåpen och satte upp höstgardiner. Jag städade också en hel del och körde några maskiner tvätt. Innan jag hämtade lillan hann jag också veckohandla.

När lillan kom hem åt vi mellis och tog sedan en tur till lekparken. Helt otroligt vad varmt det var ute idag! T-shirtväder helt klart!

Efter middagen skulle vi bada bubbelbad, men lillan åkte på ett migränanfall av värre sort så det blev att kurera henne på alla dess viss istället.

Undra vad jag kan hitta för städprojekt imorgon?!

 

2 kommentarer:

  1. Ja socker är en helvetisk drog som hindrar en att leva livet fullt ut.
    Underbart att du låter bli och får strålande kreativa resultat, bra gjort!!
    Kram / Marianne

    SvaraRadera
  2. Ja jag förstår inte det där med att man ska bli pigg av socker, själv blir jag jättetrött och seg i huvudet. Så fort jag tar bort skiten blir jag piggare och tänker klarare. Vilket gift det är!

    SvaraRadera