lördag 26 oktober 2013

Bakning och mys

Ja det är det vi pysslat med hela dagen. Jag bakar ju bara när jag känner för det och nu har jag längtat efter att få baka igen. Min bakbok som jag stått vid brevlådan och väntat på hela veckan hann inte komma innan helgen så jag fick leta upp ett annat recept. Den här gången valde jag ett avancerat recept som tog hela dagen att baka. 
Butterscotchcupcakes med butterscotchfyllning och kolafrosting:


Jag packade också ner några och åkte runt med till lite kompisar:


Lillan var under kvällen hos en kompis och åt middag och såg på film och dottern pysslade ihop lite fina fladdermöss till taket:


Till middag lagade maken oxfilé med hasselbackspotatis och jag gjorde min goda rödvinssås. Sen har det varit barnfilm och godis i mängder. 
Mys mys mys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar