tisdag 12 januari 2010

Tredje gången gillt

Nu har jag sagt (snart) tre gånger att jag ska gå och lägga mig, men jag kom på att jag inte har lagt in några bilder på länge så jag ska ge er en.
Jag försöker dra ner på kolhydrater nu när jag vill gå ner i vikt och det har gett resultatet att jag inte är småsugen på massa onyttigt på kvällarna längre. Jag är heller inte sugen på saker mellan målen så det ska bli spännande att se om jag går ner i vikt av det här också.

Så här såg gårdagens lunch ut:



Sallad, ruccola, gröna bönor, fetaost, fläskfilé, vinäger och lite olja. Hur gott som helt och sedan var jag proppmätt ända till kvällen.

Idag har jag fuskat lite och då kom suget nu på kvällen. Däremot upptäckte jag att man kan välja att plocka sallad själv på skolan och då kan jag välja kokt ägg, skaldjur osv och skippa pastan.
Det blir nog en sådan sallad imorgon tror jag.

För tredje gången säger jag nu godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar