tisdag 19 januari 2010

Mutter på hög nivå

Med tanke på sista tiden gnäll var det ju ingen större skräll att det börjades redan efter frukosten här hemma. Dottern vaknade miljoner gånger i natt och lillan höll sig vaken genom att kräkas.
För att stå ut hela dagen bestämde jag att vi alla tre skulle sova middag. Gissa hur lätt det är när man har två tjejer som inte vill sova överhuvudtaget!
Efter 10 minuter röt jag att den som inte är tyst åker in på sitt rum och får sova ensam. Efter 25 minuter ligger båda fortfarande och viftar med filtar och annat och har inga planer på att somna.
Vad händer då?! Jo, vi får ett kärt besök av två Jehovas Vittnen!!!! Inte för att de någonsin är välkomna in här, men idag var jag ännu mindre glad över att se dem utanför dörren.

Efter detta gav jag upp försöker att få tjejerna att somna, så nu sitter jag här sur och trött och tjejerna äter kakor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar