onsdag 27 januari 2010

Skumma saker pågår med mig

För några dagar sedan kände jag att jag började bli förkyld. Idag är tjejerna också snuviga.
Det händer inte alls att jag blir sjuk och smittar dem, det är ALLTID tvärtom!
Mycket märkligt...

En annan märklig sak hände när jag köpte en ny bh härom dagen. Jag gick till samma butik som sist, tog fram en bh av samma modell och storlek som sist men den passade inte. Med hjälp av butiksbiträdet hittade jag till slut rätt storlek vilket var 5 cm mindre runt om och 2 kupstorlekar större!!
Vem har jag förvandlats till, Barbamamma???

Jag tänker vara skeptiskt och misstänksam mot allt som har med min kropp att göra nu.

3 kommentarer:

  1. Du ÄR Barbamamma! Fast inte till utseendet utan till sättet. Omhändertagande, kärleksfull med djur och barn och ser alltid till deras bästa, överseende med manssläktet, bakar och står i. Det är en Barbamamma! Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Fniss! Du kanske transformeras! SNÄLLA! Bli inte en sådan där liten trådig människa med jättebröst!! ;o) skämt åsido, det är märkligt! Hoppas nu att inte ni blir jättedåliga utan att det räcker med snuva en dag eller två! Själv ska jag till Torsby i morgon, håll tummarna för att jag går igenom "kontrollerna"! Jag har också lyckats få ett datahaveri, så nu sitter jag vid dottens dator (på nåder). Har ALDRIG längtat efter en egen laptop så mycket som nu!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Malinmys: Ha ha, mina bröst kommer att försvinna med resten av fettet hoppas jag!
    Jag kommer att tänka på dig hela dagen idag, och det kommer att gå helt strålande!
    Kram

    SvaraRadera