fredag 22 januari 2010

Party!!!

Eller nja, inte riktigt, men det känns som party att vi är friska och smittfria.

Detta firade vi genom att handla mat, köpa presentkort till sonens kompis som fyller år, gå till bolaget och åka 10-kr-bil.

Nu vilar vi, vi är ju inte vana att vara på språng längre. Om en stund ska vi åka iväg med lite skräp och sedan hämta ut vårt hemlarm som jag har beställt. Det ska bli skönt att kunna känna sig trygg. Det har hänt att någon har knackat på sonens fönster mitt i natten och vår baksida ligger helt utan insyn så det känns lite otryggt. Dessutom skulle inte jag höra om någon slog in sonens ruta när han inte är hemma för hans rum ligger så långt ifrån våra rum.
Tur för maken att jag hittar saker för honom att sysselsätta sig med när han kommer hem. Inte tänker jag sätta upp ett larm heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar