söndag 3 januari 2010

Dag2

En bra dag till har förflutit. Här kommer lite bilder från vår Sthlms-tur den här gången:

Lillan på tåget:



Idag hade vi trötta barn varav en hade huvudvärk så det blev lunch-picnic på golvet. Jag köpte sushi till mig och pizza till de andra, lillan snodde min sushi rakt framför ögonen på mig:



Lillan och dottern pratar med prinsessan från pjäsen:



Scenen:



Min "nätvän" som jag träffade för första gången följde med oss på teatern. Så himla kul att ses på riktigt efter att ha pratat över nätet så länge. Jag har en känsla av att det inte var sista gången vi hittar på något ihop.



Dottern på tunnelbanan:



Vi gick till Jensens Böfhus för middag. Lillan gosar med Daddy här:



Det var som en Kanadensisk restaurang där barnen fick något att pyssla med:



Till efterrätt tog vi alla "så mycket glass du kan äta" där man fick ta sig mjukglass och tillbehör själv. Dottern tog 1 tsk glass och en hel skål med godis...2 ggr!



Nu försöker vi få barnen att sova, lycka till efter så mycket socker på kvällskvisten!!

3 kommentarer:

  1. vad tyckte ni om pjäsen? nova var lite missnöjd till en början över att "tjejen inte fick ha de finaste kläderna", men detta gick ju över ganska så snart ;)

    SvaraRadera
  2. Tjejerna gillade den. Dottern är ju lite mer en pojk-flicka så den passade henne perfekt. :-D

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysigt ut!! Inga nya uppdateringar, men jag förutsätter att ni kommit välbehållna hem!?

    SvaraRadera