fredag 11 juli 2008

Vandingen

Jag undrar vad penicilliet har innehaller?! Nej forresten, det jag jag inte alls. Lillan fick sin forsta kur igar och hon spottade ut halften. Efter en kvart kraktes hon upp de sma resterna som var kvar, men tva timmar efter det satter hon sig plotsligt upp och borjar leka. Alla stod alleles forstenade och bara stirrade nar en mycket sjuk bebis tog sina sista krafter till att forska leka en stund. Idag har vi en helt ny bebis som bade forsoker ata lite och leker och ar go. Man ser dock att sjukdomen har tagit hart pa henne, men hon kampar friskt. Senast igar kraktes hon blod for att hon hostade sa...

Jag och sambons syster var pa spa idag och nu sa ar mina fotter lena som babyrumpor och naglarna ar perfekta.
Det jag gor nu ar att jag ovar pa min a rader jag maste lasa i morgon: "I--- take you --- to be my wedded husband..." Imorgon kl 9 ska vi vara hos doktorn, kl 9.30 ska jag till frissan, kl 13 kommer limon och hamtar oss, sedan aker vi limo och hamtar mina blommor, efter det cruisar vi ut till sjon. Om mindre an ett dygn ar jag gift.

1 kommentar:

  1. Åh så skönt att höra att lilla gumman mår bättre.
    UPPMANING: Njut av er dag idag!

    SvaraRadera