lördag 26 juli 2008

Stor shopping!!!

I förrgår köpte vi en 40 tums lcd-tv, en dvd och ett hemmabiosystem. På kvällen beställde vi en ny laptop till mig, http://www.inet.se/datorer/baerbara/lg-s900-k-cpddv-vista-premium/1969083/, hur cool som helst! Nu har vi leksaker till hela familjen eftersom vi också beställde nytt kabeltv-paket med hur många kanaler som helst. Synd bara att ingen tittar på tvn nu när det är soligt och varmt och alla vill vara ute.

Idag ska vi åka och välja klinkers till hallen för nästa vecka kommer de och lägger nytt golv. Hoppas att de nya köksluckorna också kommer upp snart, det svarta kaklet och de svarta granitskivorna i köket behöver sällskap.

Nästa vecka ska jag och min man ut och äta middag bara vi två. Skum känsla det kommer att bli att sitta där utan massa ungar man ska skära mat till. Undra om vi ska slå på stort och ta ett par öl till maten, eller då kanske vi inte ens hittar taxin när vi ska hem?!

Nu ska jag fixa i ordning mig och sticka iväg och hitta klinkers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar