torsdag 3 juli 2008

Det närmar sig

Ibland måste man lägga saker åt sidan ett tag, särskilt när man själv är oförmögen att påverka saken. Även stora och skrämmande saker måste ibland läggas åt sidan för att samla kraft och styrka att ta itu med det senare. Detta försöker jag nu göra.

Igår fick vi nytt kakel i köket så vi bestämde oss för hämtmat eftersom köket stod på ända. Maten tog vi med till en vacker park i stan och det älskade alla ungarna.



Idag har vi lagat mat på förskolan och det var både kul och lärorikt, men både jag och sambon var lite lätt stressade över att vi inte hade börjat packa eller något som vi borde så vi fick smita lite tidigare.

Alkoholen jag beställde på nätet har kommit så den ska jag hämta när tjejerna har vaknat. Väskorna ska fram och vi ska börja packa. Mer än så hinns väl inte med idag, tur att mamma tog med alla tre barnen ut när vi var på förskolan...

1 kommentar:

  1. Så klokt du tänker, min visa dotter! Tack för förtroendet på förmiddagen. Det var härligt och jag måste nog säga att era barn är nog de mest lätthanterliga som finns! Okej, jag förstår att de "skärpte" sig med en tafflig momo, men det var bara roligt! Alla hjälptes åt så det blev bra. Glömde säga att lilla smulan tjoade till med ett "kaboon" när hon hörde ett brak utanför! Hon har tydligen tjuvtränat engelska! Snart är vi äntligen på väg...:-)

    SvaraRadera