söndag 20 juli 2008

Tillbaka i Vancouver där vi började

Nu ligger jag i sängen på hotellet i Vancouver. Äntligen ett hotell med trådlöst internet så att jag kan använda mannens dator en stund.



Idag har vi shoppat på Robson Street här i Vancouver, hur kul som helst. Den gatan kan jämföras med Rodeo Drive och det finns så vansinnigt mycket kul att köpa, synd bara att vi inte har mer plats att ta med oss saker.



På kvällen åt vi sushi så att det nästan kom ut ur öronen på oss, färsk fisk från havet och till och med tjejerna åt massor.



I morgon blir det marknad där de säljer läcker konst, jag har höga förväntningar kan jag lova.

I morgon kväll flyger vi hemåt igen, ingen har riktig hemlängtan så det blir en lång resa....


Jag hittade några bilder till som jag slänger in.















Vi ses där hemma, och om någon pratar med mormor kan ni väl hälsa att vi ringer så fort vi kommer innanför dörren och då är hon välkommen ner direkt om hon vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar