måndag 7 juli 2008

Antligen framme

Halloj halloj. Tittar in fran andra sidan som hastigast. Resan har gatt bra och tjejerna forsoker nu anpassa sig till tidsskillnaden. Flyget gick som sagt som en dans, om man bortser fran att jag hade en galen kines bakom mig och en extremt aksjuk bebis brevid.

Igar tog vi oss upp till sambons hemstad efter att ha tillbringat ett dygn i en kinesisk forort till Vancouver. Inte en kaft mer an vi var vita sa det hande bade en och tva ganger att jag funderade pa om flyget hade tagit oss osterut istallet for vasterut.

Idag ska vi till Court of Justice och ordna med aktenskapslicens, sedan ska vi andra stoleken pa min ring och eftermiddagen slutar nog med en tur till Zoo.

Det ar valdigt mycket nu och vi ar 11 pers pa en dator sa jag aterkommer nar jag kan.

So long for now

1 kommentar:

  1. Kul att höra att resan gick bra! Ha det gôtt och ta vara på varandra.

    SvaraRadera