tisdag 29 juli 2008

Monster-dator

Ho ho ho ho, nu sitter jag vid min nya laptop och undrar var på den 19 tums stora skämen jag ska titta. Det är verkligen ett monster jag har köpt, och jag kunde inte gilla den mer!!!

Igår var jag och åt en bit mat och drack ett par öl och cider. Man inser inte hur mycket man har saknat något förran man gör det, precis så var det igår. Trevligt sällskap, fint väder och en kall öl, mer kan man inte begära.

Idag fick vi nya köksluckor och det blev kanonbra, nu väntar vi med spänning på de nya golven som kommer nästa vecka.

Sambon åker på jobb i morgon natt, tur att vi hinner med vår middag på tu man hand innan det. Det blir inte kul när de ska lägga golv här i två dagar och jag är ensam med barnen, men det måste gå.
Jag hinner i alla fall med att åka och fixa naglarna innan han åker, pust för det.

Nu behöver stora tjejen hostmedicin hör jag, naturligtvis ska någon bli sjuk när sambon ska åka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar