söndag 6 juli 2014

Festival i stan

Hela helgen har det varit musikfestival i stan. I dagarna tre har vi så klart varit där, på dagarna med barnen och på kvällarna har jag och maken turats om att se band och artister vi velat se. En underbar helg med fantastiskt väder, trevligt sällskap och bra musik i mängder!

Torsdag kväll, jag och goda vänner lyssnar på "Stiftelsen":

Och så hittade jag churros, mums!

Mellan varven fick vi svalka oss i poolen hemma, poolen som det ständigt är över 30 grader i!

Maken och barnen krävde också churros!

Barnen fick se Ken Ring:

Gratis prylar och ballonger var poppis:

På festivalområdet fanns mycket roligt för barn.

Sista kvällen såg jag delar av konserten med Ulf Lundell. Packat med folk så jag och min kompis valde gräset utanför området alldeles vid vattnet istället.

Känner mig oerhört nöjd med helgen, och redan imorgon blir det nya äventyr för oss!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar