söndag 27 juli 2014

Ännu en kväll i trevligt sällskap

Igår tillät jag mig själv att bara vara. Eller ja, nästan i alla fall. Jag städade lite och betalade räkningar också. Annars solade jag och lyssnade på några av Sommarpratarna i P1, badade i poolen, åt glass till lunch och hade det bra. Jag hade tänkt att vara sällskaplig, men kände att jag behövde tid att bara vara.

På kvällen blev jag dock lite rastlös och följde med grannarna och några kompisar in till stan och satt på uteservering. Vi hade verkligen jättekul och skrattade så att vi nästan fick hicka flera gånger. Jag valde att åka hem i tid, kände inte riktigt för ännu en sen natt. Cykelturen hem var svalkande och skön och jag gick till sängs med en härlig känsla av lycka. Lycka för den härliga sommaren, för mina fina vänner, för livet och för tacksamheten för allt jag blivit priviligierad med i det här livet.

Här är jag innan jag åkte in till stan:

Vilka vyer man har på vägen!

Som sagt, vi hade jättekul:

Nu kommer barnen om några timmar och det ska bli så skönt att få hem dem. Senare idag ska vi till stallet, dvs tillbaka till rutiner.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar