torsdag 3 april 2014

Inte sjuk väl?!

Vi har inte varit sjuka ordentligt på hela vintern, och jag har verkligen varit tacksam för det. Idag verkar det dock som om jag dragit på mig något. Håller tummar och tår för att jag är bättre imorgon och inte sämre. Har ont i halsen, känner mig hängig och börjar bli snuvig. Blä!

Var ute på en promenad vid lunch och hittade då, till min stora förtjusning vitsippor:

Måste nog ge mig ut och plocka lite imorgon!

Nu på kvällen hade jag ett långt styrelsemöte där jag självklart bokade upp mig på alla möjliga saker. När det gäller intressanta saker har jag så svårt att säga nej!

Efter mötet åkte jag ut till Ica Maxi och helghandlade. Misstänker att jag inte kommer orka göra det imorgon så det var skönt att få det gjort.

Nu behöver jag riktigt bra sömn, håll tummarna för att jag vaknar frisk!

God natt önskar även den lilla clownen här hemma:

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar