lördag 28 december 2013

Julklappar

Eftersom jag ändå inte kan sova mitt i natten kan jag visa lite fina julklappar vi fått i år:

På flyget hem från NY förälskade jag mig i doften på tvålen de hade på toaletten. Ni vet så där så att man inte kan släppa det. Så fort vi kom hem började jag söka på tvålen och insåg direkt att man bara kan köpa den i Nord Amerika. Så typiskt! Titta nu vad jag fick av mina svärföräldrar i julklapp:

Precis den doften jag älskar!

Big Thank you J & J, I love it!

Den här boxen till bag-in-Box fick jag av maken, så snygg!

Lillan älskar sin Furby som hon fick av Grandma och Grandpa!

Det här tyckte jag var en bra present till dottern från oss. Hon behövde nya skridskor och har tjatat om inlines. Två-i-ett här!

Nej nu måste jag försöka sova, imorgon ska jag till stallet med tjejerna och sedan ska vi hem till en kompis som fyller år på kvällen.

 

1 kommentar:

  1. Bra grejer! De tvålarna vet jag att du har nämnt tidigare, kul att du fick dem!

    SvaraRadera