lördag 14 december 2013

Drama på drama!

Idag skulle dotterns gudmor komma hit från Dalarna. När vi kom fram till stallet ringde hon och sa att hon kört av vägen och väntade på bärgningsbilen! Som tur var gick allt bra med henne, men hon kunde ju inte komma.

Jag och kompisens tonåring red ut tillsammans. Maken tog suddiga kort, men så här såg det ut:

Jag red på stallets största häst, en go men envis och stark häst!

När vi kom tillbaka sprang jag upp till ridhuset för att se på när dottern red. Eftersom jag inte brukar vara med filmade jag lite och när dottern galopperade ramlade hon av! Det gick bra och hon hoppade upp i sadeln igen. Tuffing som hon är!

När man ramlar av en häst ska man ta med tårta nästa gång man kommer så den 23 dec är det vi som har med oss tårta till stallet!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar