onsdag 18 december 2013

Årets gran

Efter badhuset igår somnade jag på soffan. När jag vaknade var granen nästan helt klädd och jag frågade varför ingen väckt mig. De hade tydligen försökt två gånger utan att lyckas. Så här är det att leva med en kropp som kan lägga av helt efter ansträngning...

Granen blev i alla fall fin, men vi hade köpt en grej i New York att ha i granen och tyvärr gick den sönder. Jag som sett fram emot det sedan maj.

Folk frågade hur den lilla katten reagerade på granen, så här:

Dvs, han bryr sig inte alls!

Jag tänkte visa detaljer i granen som är lite speciella för oss.

Den här köpte vi i NY i våras:

Den här köpte jag och lillan i Sthlm i somras:

Den här fick dottern för flera år sedan och varje år är den stora katten som galen i den. Han kan sitta i flera timmar och sukta efter den och det här är det enda han någonsin riktigt hoppat efter i granen. Lika kul varje år!
Den här köpte vi på vår bröllopsresa ett ställe som heter Jasper i Klippiga bergen (på den kanadensiska sidan):

Den här köpte vi på Disneyworld:

Ångrar mig så att jag inte köpte en jättekul grej på Bahamas. Det var Tomten i en simring som barnen fortfarande pratar om.

Jag slängde också ihop en julgrupp härom dagen:

Massor av glitter så klart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar