fredag 23 augusti 2013

Vilken bra start på dagen/helgen!

Nu när barnen är i skolan på dagarna får jag så himla mycket gjort. Redan kl 9 hade jag bytt sängkläder, kört någon tvättmaskin, plockat, städat lite och så klart gjort färsk juice till familjen:

Sedan satte jag mig och surfade lite och kom av någon anledning in på utbildningar. Hittade flera jag kan/kommer att söka och kände mig otroligt upplyft av att ha en plan.

Kl 9 hände det bästa av allt. Då ringde antagningsnämnden äntligen med besked om att sonen nu kommit in på sitt första val pga avhopp. Både han och jag blev yra av glädje här hemma! På måndag startar han.

Om en stund ska jag göra lite ärenden, sedan är det lunchdate med fina S. Ikväll kommer en gammal kompis över på ett glas vin och mycket prat. Hon ska sova över eftersom vi vet att vi kommer att ha så mycket att prata om att vi kommer att lägga oss sent.

Vilken fantastisk start på dagen och helgen!

 

1 kommentar:

  1. Fantastisk är ordet! Tack för idag och ha en lika härlig helg!
    Massor av kramar

    SvaraRadera