söndag 25 augusti 2013

40-års fest och massa annat kul

I fredags kväll kom min kompis hit. Vi satt och pratade till kl 2 på natten och det är så häftigt hur lika vi är trots att vi lever så olika liv. Vi har känt varandra i över 20 år, och det är häftigt att bli äldre tillsammans och analysera vad som händer i åldrandet. Än så länge tycker vi båda att det bara blir bättre och bättre med åldern.

Igår var det 40-års fest hos grannen som gällde.

Mycket trevligt!

Nu på morgonen hann jag inte vakna innan dottern skrek efter färsk juice, och då gillar inte hon juice annars. Jag började min morgon med apelsin, honungsmelon och nektarin:

Jag och tjejerna har bestämt att det blir en slappdag idag. Skönt med sådana nu när skolan tar mycket energi under veckorna.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar