söndag 11 augusti 2013

Aj och gäsp

I flera dagar nu har jag varit trött och haft ont i kroppen. Jag har inte sprungit, men tagit två powerwalks på 5 km de sista dagarna och det gillade tydligen inte kroppen. Ont ont ont i varje muskel i ben, höft och rygg. Är så trött på den här skitkroppen så ni fattar inte.

I morse skulle jag varit med dottern på fotbollsmatch kl 8:15. Ni vet ju vad jag tycker om tidiga morgnar och fotboll! Jag körde till och från kräftskivan igår så att vi skulle få dottern i säng i tid, men det visade sig till ingen nytta. Till min stora glädje kom ett mail kl 7:30 i morse där det stod att matchen var inställd. Trist att vi inte visste det igår bara för då hade vi kunnat stanna längre på kräftskivan.

Imorgon är det dock tidig morgon som gäller igen eftersom jag ska med lillan till simskolan.

Hon är jätteduktig där men gillar det inte särskilt mycket. Hoppas ändå att vi får henne att fortsätta veckan ut då hon faktiskt behöver detta. Med henne är det svårare att lirka så bestämmer hon sig för att sluta är det tyvärr så.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar