söndag 21 juli 2013

Tänker bara lite kort nämna detta

En person som står mig mycket nära har jag gjort mig väldigt illa på sista tiden. Därför behöver jag en paus från personen i fråga.

Vad som har hänt ( nu blir jag egentligen mer personlig än jag vill) är att jag har mått dåligt en längre tid och folk har vant sig vid att den personen är jag. När jag nu börjat må bättre och orkat göra sådant som jag inte orkat gjort på flera år har en del i min omgivning tolkat det negativt och valt att dra hemska slutsatser som det verkligen inte finns grund för.

Om jag mitt i min glädjeyra har skrämt, eller sårat någon så är det ev min man och han kommunicerar jag med och han förstår mig. Till skillnad från människor som verkar vilja mig illa så vet han att jag mår bättre nu, inte sämre. Han är också förstående och stöttande.

Personen som väljer att anklaga mig för hemska saker lägger dessutom till lögner för att styrka sina begrepp. Det personen säger finns det heller ingen annan som tror på.

Det sista dygnet har jag fått fantastiskt stöd från alla mina fina vänner och samtliga tycker att det är förfärligt att en person som borde stå en så nära anklagar en för hemskheter på så lösa grunder.

Kanske borde man inte kasta sten i glashus heller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar