tisdag 16 juli 2013

Så snygga

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här, men jag har ett videoklipp att dela med er, måste bara göra det från min laptop och inte från plattan.

Visar istället bild på skor jag beställt till tjejerna:

Betalade endast 187kr för båda paren inklusive frakt! Dessa skor är ju dyra annars. Tycker själv att de är superläckra! Tyvärr var dotterns skor lite små och lillans lite stora, men lillan får väl ha bägge någon gång i framtiden.

Efter lunch hämtar mamma barnen för att gå på teater och ha dem över natten. Ska bli riktigt skönt att vara barnledig måste jag erkänna! Nu på sommarlovet är ju barnen hemma hela tiden och något av barnen är vaken hela tiden jag är vaken så man får inte en stund får sig själv. Jag ska tanka batterierna genom att gå ut och äta med en god vän.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar