måndag 22 juli 2013

Tankat energi med fina vänner

Jag är så lyckligt lottad att ha massor med fina vänner omkring mig. Dessa människor ger mig energi i massor och jag passar på att tanka så att det finns när det behövs.

Idag tog vi en väldigt lugn morgon och bara gick i pyjamasarna. Runt lunch fick jag ett samtal från en person som gav mig sitt stöd och uppmuntran, det betydde massor! Sedan bar det av på kalas med tjejerna. Jag satt och pratade med de tre vuxna som var där, alla kompisar till mig. En lättsam trevlig stund som fick mig att bara vara här och nu i gott sällskap.

När vi kom hem kom mysiga kompisarna jag var på konserten med och sedan även min nya vän S, samtliga med sina barn. Barnen lekte och stojade och vi tog igen oss i skuggan med lite iste. När S åkte hem åkte vi andra och åt mat på ett snabbmatsställe. Väl där insåg vi att klockan redan var 21!!! Fortfarande vamt ute, och vi konstaterade att det är kvällar som denna som får en att klara den kalla vintern.

En riktigt riktigt bra dag, tack igen till er som var med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar