torsdag 18 juli 2013

Social så in i bomben

Ok, vi börjar med tisdag kväll. Då var jag barnledig så jag och en god vän stack ner till hamnen för lite mat och några öl:

En liten glimt här av min nya klänning som jag fullkomligt älskar:

En trevlig kväll som vanligt när man har bra sällskap.

Igår vid lunch kom en ny vän hit med sina barn. Vi har faktiskt lärt känna varandra genom bloggen och jag är jätteglad att hon skrev till mig den där första gången. Vi hade jättetrevligt ihop och barnen (som dessutom är jämnåriga) hade lika kul. Ni vet när man träffar en person och upptäcker att man har hur mycket som helst gemensamt, och att båda dessutom vågar dela det med den andre. Jag längtar redan tills vi ska ses igen!

Den här fina receptburken fick jag av min nya vän:

På eftermiddagen igår var det dags att vara ännu mer social. Min kusins fru hade med sig några tjejer hit på möhippa. De badade bubbelbad och hade trevligt ihop. Så himla härliga tjejer! Och så kul för mig att prata med folk från mina gamla hemtrakter. En toppenkväll även för mig och mina tjejer.

Även av dessa tjejer fick jag present, det hade ju verkligen inte behövts:

Nu ska jag åka och vaccinera barnen om 40 min och jag har varken duschat, ätit frukost eller packat badkläderna för eftermiddagens bad. Bäst jag sätter fart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar