onsdag 25 april 2012

Tick tack...

...och när klockan slog 4 igår morse fyllde jag 36 år. Herregud vad tiden springer iväg!
Jag tillhör dock en av dom som gillar att åldras, det följer massa fint med det. Jag blir ändå förvånad varje år när jag inser att de sista 10-15 åren verkligen har sprungit ifrån mig.

Min födelsedag innehöll allt jag kunde önskat mig. Det bara ramlade in trevliga händelser, god mat och fina presenter. Att dessutom bli uppmärksammad på sin dag av nästan 150 människor (de flesta på Facebook) värmer nog hjärtat på de flesta.

Till middag åt vi smörgåstårta:


Jag hade bjudit hem mamma och mormor att äta med oss och det var trevligt som vanligt.
Som alltid sken solen på min födelsedag. Varken jag eller min mamma kan någonsin minnas en av mina födelsedagar då det varit dåligt väder. När man går tillbaka och tittar på gamla kort så skiner solen i bakgrunden varje gång jag firar. Det här året hade man lovat regn och kyla, men jag kunde återigen lita på att solen skulle skina för mig!

På kvällen fortsatte jag och tjejerna att fira med att bada bubbelbad. Jag tog mig en cider och tjejerna saft. Perfekt avslutning på en perfekt dag!


2 kommentarer:

  1. Åh grattis i efterskott! Så roligt att höra att du fick en bra dag! Det låter supermysigt.

    SvaraRadera