måndag 2 april 2012

Alfonshelgen

Vi hade en riktig toppenhelg i Stockholm jag och lillan. Så skönt att komma bort och ha lite kul!

Lillan hade riktigt kul med Alfons och hans pappa.











På tåget hem hade vi med oss sushi och lillan åt som en häst, men slutna ögon. Den ungen vet hur man ska njuta av mat! Hon åt sin miso-soppa, min soppa och så 6 bitar sushi! Sedan orkade hon inte middag på kvällen, men vem klandrar henne?!



Vi håller på att byta internet-leverantör här hemma så just nu har vi inget internet alls. Jag sitter med mobilen som modem och det tar tid kan jag lova! Det här inlägget tog mig över en halvtimme att lägga in...

Efter en intensiv helg och en långmatlagningsdag på dagis idag är jag helt slut. Imorgon skulle jag ha vilat, men nu måste jag iväg och handla mat och köra runt på mormor som ska göra ärenden. På onsdag är det matlagning på dagis igen så jag antar att vilan får vänta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar