lördag 20 augusti 2011

Varför baka en paj...

...när man kan baka 4?!



Jag bakade en äppelpaj till sonen, en rabarberpaj, en nektarinpaj och ytterligare en äppelpaj att ta med till ett par nya vänner som vi var hembjudna till.
Det här paret vi hälsade på har vi träffat genom gemensamma bekanta och de är verkligen supertrevliga! Så himla kul att de bjöd hem oss trots att vi inte känner dem så väl.

Tjejerna gillade också att hälsa på där, dels hade de fina fiskar att titta på, men de hade också mysiga tv-fåtöljer och Disney Channel:



Direkt när vi kom hem gav jag mig ut på promenad med min promenadkompis. En härlig tur i skogen, så vackert ute nu!



Nu är det lördagsmys här hemma och barnen bad om grönsaker och dipp istället för godis. Undra vem de brås på, både jag och maken ser fram emot allt gott vi ska äta när de lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar